maanantai 25. marraskuuta 2013

Joitain on tullut/Some have arrived

Ei ole hetkeen tullut postattua saapuneista kirjeistä, joten tässä näitä olisi.
Tänään tuli teeswappi Ameriikasta, ihanan kuuloisia teitä. Tuo detox tulee tarpeeseen joulun jälkeen. :)

It's been a while since I posted about arrived mail, so here we go.
Today I received a tea swap from the States, the teas sound lovely! That detox one will come in handy after Christmas. :)



Yllärinä hauskat pandatarrat! :)
Funny panda stickers as a surprise!
Muutama normaali kirjekkin on tullut, en ole niitä kaikkia jaksanut kuvailla. Lienee viimeisten kouluviikkojen väsymys painamassa päälle.

A few regular letters as well, but I haven't photographed all of them. Must be the tiredness of these last few weeks' of school that's pushing on.



Tänään laitoin jo ensimmäiset joulukortit matkaan, Australiaan ja Brasiliaan, kun sinne posti matkannee kauemmin. Kovasti jo kuumottaisi lähettää loputkin, mutta hillitsen vielä hetken itseni.

Today I sent the first Christmas cards, to Australia and Brazil, because those ought to take the longest. I'd so want to send out the rest, too, but I'll control myself for a little more. :)

Ei kommentteja: