maanantai 5. elokuuta 2013

Pari Swappia/A couple of Swaps

Osallistuin Swap-botissa muutamaan swappiin, ja jokunen posti lähtikin tänään maailmalle.

Ensimmäinen oli "I'm writing this postcard..."-swappi, eli jokin kortti piti vain laittaa ja kirjoittaa missä sitä kirjoittaa jne. Vastaanottajaparini tykkää nalleista yms. turrukoista, joten lähetin mielestäni söpön nalle-kortin.

In Swap-bot I participated in a few swaps, so today I sent out a few mails. 

The first one was "I'm writing this postcard..." swap, where you choose a card and tell the receiver where you are writing it etc. My receiver likes teddies and furry creatures, so I sent her a teddy card that I found cute.



Toinen swappi oli tee-aiheinen, eli lähetin muutaman teepussin Filippiineille ja Sveitsiin.

The other swap was for tea, so I sent a few tea bags to the Philippines and Switzerland.


Sammakko ei suostunut tarkentumaan. Löysin söpöjä kortteja Tiimarin alelaarista.
The frog wanted to stay blurry. I found cute cards in the sales.


Kaapo-majava pääsi korttiin.
Kaapo the Beaver got on a card as well.

Vastaanottaja toivoi järvimaisema-kortteja, joten laitoin tämän swapin saatteeksi.
The receiver wished for lake view cards, so I added this to the swap.


Nuo mustat "jutut" kuuluisi varmaan olla sarvet, mutta nyt ne sai toimia siipinä. :)
Those black "things" probably ought to be horns, but now they act as wings. :)

Ei kommentteja: