perjantai 24. heinäkuuta 2015

Lomapostia/Vacation mail

Loman loppu lähenee uhkaavasti, mutta vielä on viikonloppu aikaa rentoutua ja kirjoitella kirjeitä. :) Alla loman aikana mennyttä postia, ja yksi epäonnen synttärilahja Venäjälle, joka ei koskaan saapunut perille. Lähetyksestä on pian kolme kuukautta.

The end of my vacation is near, but I still have one weekend to relax and write letters. :) 
Below is mail I sent during my time off, and one unlucky birthday present to Russia that never reached its destination. It's been almost three months since I sent it.

Ensimmäinen vastauskirje Romaniaan. Kaveri tykkää kissoista.
First reply to Romania. My pal likes cats.


Saksaan/To Germany

Synttärikortti mopsifanille.
A birthday card to a fan of pugs.

Kadonnut paketti...
Lost package...
... ja sisältöä.
...and some of its contents.


Ei kommentteja: